Pisaliśmy już o swetrach i kardiganach, legginsach na siłownię i wielu innych elementach odzieży Nike dla kobiet. Teraz czas na kurki, a konkretniej na płaszcze. Ceny są naprawdę zróżnicowane, a kroje powinny wpasować się w gusta większości kobiet. Jak wyglądają te płaszcze? Ile one kosztują? Z czym je połączyć, aby stworzyć spójną stylizację? Odpowiadamy na wszystkie pytania!
Płaszcze damskie Nike — ceny
Nike to z pewnością nieco droższa firma, zwłaszcza jeśli porównacie ją do typowych sieciówek typu H&M czy Reserved. Najtańszy płaszcz (według strony Zalando) kosztuje 349 złotych, a najdroższy aż 1070 złotych (i to licząc promocyjne ceny). Zastanawiasz się, jaka jest różnica pomiędzy jednym a drugim? Śpieszymy z odpowiedzią.
Płaszcz puchowy marki Nike, który kosztuje ponad 1000 złotych, stworzony jest w 100% z poliestru. Wypełnienie to, aż w 75% pierze, a w 25% piórka. Podszewka również wykonana jest z poliestru. Płaszcz jest długi, posiada odpinany kaptur i wiele kieszeni oraz ściągacze na dole.

Płaszcz zimowy za 350 złotych stworzony jest w całości z poliestru, zarówno materiał zwierzchny, jak i wypełnienie i podszewka to 100% poliester.
Wniosek nasuwa się sam, im więcej zapłacicie, tym lepsze wypełnienie otrzymacie, a w końcu gra ono główną rolę, jeśli mowa o kurtkach, która mają nas nie tylko uchronić przed deszczem, ale także ocieplić.
Z czym nosić płaszcze damskie Nike?
Tak naprawdę większości Twojej stylizacji nie będzie widać, zwłaszcza jeśli temperatura za oknem nie dopisuje, a Ty chcesz jak najszybciej dotrzeć z punktu A do punktu B, nie tracąc przy tym przyjemnego ciepła, które towarzyszy Ci jeszcze po wyjściu z domu. Warto więc pamiętać, że o ile kurtka zasłania większość stylizacji, tak nie chcecie na pewno zaliczyć wtopy, jeśli wejdziecie do pomieszczenia, gdzie zdjęcie jej z siebie, odsłoni waszą stylizację.
Jeśli stawiacie na kurtkę, która sama w sobie jest „statement piece”, czyli posiada mocny kolor lub wiele zdobień, zdecydowanie najbezpieczniejszą opcją jest po prostu postawienie na klasyczne, „basicowe” ubrania w stonowanych kolorach, bez nadmiernych nadruków czy innych elementów dekoracyjnych. Mamy tutaj na myśli topy, T-Shirty, swetry czy inne elementy górnej części garderoby. Na dół również proponujemy coś prostego — klasyczne jeansy, legginsy lub spódniczka czy spodnie garniturowe.

Czas na małą ciekawostkę…
Firma Nike wprowadziła totalną rewolucję w świecie marketingu i reklamy. W 1987 roku po raz pierwszy wśród wszystkich marek użyli oni piosenki legendarnego zespołu The Beatles. Został użyty ich utwór o tytule „Revolution”, a widzowie mogli obejrzeć najnowszy twór marki — model Air Max. Z pewnością firma nie wiedziała wtedy jak kultowym modelem staną się Air Maxy. Jednak kilkadziesiąt lat w przód i nosi je każdy sneakerhead.